سردار غیب پرور: مشکلات کنونی ناشی از انقلاب نیست، بلکه حاصل سوء مدیریت مسئولان است-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

سردار غیب پرور: مشکلات کنونی ناشی از انقلاب نیست، بلکه حاصل سوء مدیریت مسئولان است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قرارگاه امام علی (ع) تاکید نمود که مشکلات امروزی را نباید به پای نظام و انقلاب نوشت، چرا که این معضل ها عموما ناشی از سوء مدیریت مسئولان است.
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - 2019 September 28
کد خبر: ۲۳۴۵۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ ناکارآمدی سیاست های اقتصادی دولت و عدم آمادگی در برابر تحریم های احتمالی وضع شده از سوی بیگانگان موجب شده تا مردم کشورمان در خلال سال های اخیر با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم کنند؛ امری که با سوء استفاده رسانه های بیگانه همراه شده و عملا نظام اسلامی را مسبب وضع موجود قلمداد نموده اند.

 

سردار پاسدار غلامحسین غیب پرور روز شنبه در یادواره شهدای عملیات والفجر هشت و شهدای یگان دریایی لشگر 31 عاشورای استان اردبیل در این رابطه گفت: تنها راه نجات کشور مقاومت، استقامت و ایستادگی در برابر دشمنان است.

 

سردار غیب پرور اذعان نمود: جوانان غیور این مرز و بوم در دوران دفاع مقدس با کمترین امکانات در برابر زیاده‌خواهان دنیا به ویژه آمریکا ایستادند و در نهایت پیروز این جنگ نابرابر شدند و امروز هم رمز پیروزی کشور ایستادگی، مقاومت، نترسیدن از دشمنان، نلرزیدن در برابر آنها، نخندیدن در برابر بدخواهان و شجاعت است.

 

وی بیان کرد: همانطور که شهدا و رزمندگان با الگو قرار دادن تاسوعا و عاشورا در هشت دفاع مقدس در برابر دشمنان سر تعظیم فرود نیاوردند ملت بزرگ ایران نیز راه شهدا را ادامه داده و در برابر زورگویان سر خم نخواهند کرد.

 

سردار غیب‌پرور با بیان اینکه به برکت مقاومت و ایستادگی، امروز نظام اسلامی ایران در اوج قدرت است، اضافه کرد: اثرات انقلاب و نظام اسلامی در لبنان، یمن، سوریه، عراق و نوار غزه قابل مشاهده است.

 

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی (ع) ادامه داد: دنیا آبستن تحولات بزرگی است و دشمنان چه بخواهند و چه نخواهند در آینده نزدیک عدالت در کل دنیا گسترش خواهد یافت.

 

وی با اشاره به مشکلات موجود در کشور بیان کرد: مشکلات کنونی در کشور به خاطر انقلاب و نظام اسلامی نیست بلکه به خاطر سوء مدیریت بعضی از مسئولان است.

 

او اظهار داشت: با تدابیر و مدیریت مدبرانه مقام معظم رهبری، بصیرت و مقاومت ملت ایران و اعتماد به وعده های الهی پیروز نهایی نظام اسلامی خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه همه ما وظیفه داریم ادامه دهنده راه شهیدان باشیم، افزود: راه شهیدان نباختن در برابر دشمنان، کوتاه نیآمدن در برابر آنها و خدمت و کار صادقانه برای رضای خدا است.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار